سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
logo_forum_header

تبلیغات
×
+
سفارش تبلیغات

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
Like Tree1Likes
  • 1 Post By 1213

موضوع: اسکریپت morpher برای tdb59

  1. #1
    دستاورد ها:
    برچسب زن کلاس اول۱۰۰۰ امتیاز1 سال ثبت نام شده است

    شماره عضویت
    201
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    68
    نسل
    نسل مورد علاقه
    نژاد
    نژاد  مورد علاقه
    کلاس
     کلاس  مورد علاقه
    سورس
     سورس مورد علاقه
    پسندیده : 3
    مورد پسند : 14 بار در 12 پست
    سیستم عامل و مرورگر:

    Lightbulb اسکریپت morpher برای tdb59

    تنها كاربران عضو مي توانند لينك ها را مشاهده كنند. با سلام خدمت دوستان اسکریپت morpher برای trinity tdb59 امیدوارم لذت ببرید .

    تنها كاربران عضو مي توانند لينك ها را مشاهده كنند. اینم Sql برای دیتابیس

    2 کاربر پست sohrab عزیز را پسندیده اند .

    Betrayer (12-01-2015),Nightprince (11-30-2015)


  2. # ADS
    سیستم تبلیغات
    تاریخ عضویت
    01/01/2014
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    پستی ندارد.
     

  3. #2
    دستاورد ها:
    برچسب زن کلاس اول۱۰۰۰ امتیاز1 سال ثبت نام شده استRecommendation Second Class
    جایزه ها:
    استاد برچسب زن

    شماره عضویت
    891
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    195
    نسل
    نسل مورد علاقه
    نژاد
    نژاد  مورد علاقه
    کلاس
     کلاس  مورد علاقه
    سورس
     سورس مورد علاقه
    پچ
    پچ مورد علاقه
    پسندیده : 46
    مورد پسند : 50 بار در 45 پست
    سیستم عامل و مرورگر:
    ادیت شده برای OregonCore + بعضی از مورف ها که در پچ 2.4.3 نبود تغییر یافت

    کد :

    //by SymbolixDEV https://github.com/SymbolixDEV and  fixed by sohrab//Redited For OregonCore By : 1213
    //Yekta-Core.iR





    bool OnGossipHello(Player * pPlayer, Creature * pCreature)
    {
    pPlayer->PlayerTalkClass->ClearMenus();
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Blood Elf Female", GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Blood Elf Male", GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Gnome Female", GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Gnome Male", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Human Female", GOSSIP_SENDER_MAIN, 8);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Human Male", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Tauren Female", GOSSIP_SENDER_MAIN, 10);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Tauren Male", GOSSIP_SENDER_MAIN, 11);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Undead Pirate", GOSSIP_SENDER_MAIN, 12);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Ethereal", GOSSIP_SENDER_MAIN, 13);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Mad Scientist", GOSSIP_SENDER_MAIN, 14);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Human Warrior", GOSSIP_SENDER_MAIN, 15);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Human Mage", GOSSIP_SENDER_MAIN, 16);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Human Paladin", GOSSIP_SENDER_MAIN, 17);
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(8, "Troll Hunter", GOSSIP_SENDER_MAIN, 18);
    pPlayer->PlayerTalkClass->SendGossipMenu(9452, pCreature->GetGUID());
    return true;
    }

    bool OnGossipSelect(Player * pPlayer, Creature * pCreature, uint32 sender, uint32 uiAction)
    {
    if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
    {
    pPlayer->PlayerTalkClass->ClearMenus();
    switch (uiAction)
    {


    case 4:
    pPlayer->SetDisplayId(20370);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Female Blood Elf.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 5:
    pPlayer->SetDisplayId(20369);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Male Blood Elf.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 6:
    pPlayer->DestroyItemCount(45624, 25, true);
    pPlayer->SetDisplayId(20320);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Gnome Female.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 7:
    pPlayer->SetDisplayId(20580);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Gnome Male.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 8:
    pPlayer->SetDisplayId(19724);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Human Female.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 9:
    pPlayer->SetDisplayId(19723);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Human Male.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 10:
    pPlayer->SetDisplayId(20584);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Tauren Female.", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 11:
    pPlayer->DestroyItemCount(45624, 25, true);
    pPlayer->SetDisplayId(20319);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Tauren Male", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 12:
    pPlayer->SetDisplayId(25042);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Undead Pirate", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 13:
    pPlayer->SetDisplayId(20975);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 0.1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Ethereal", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 14:
    pPlayer->SetDisplayId(16063);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Mad Scientist", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 15:
    pPlayer->SetDisplayId(16012);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 0.5);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Vrykul", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 16:
    pPlayer->SetDisplayId(16013);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Necromancer", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 17:
    pPlayer->SetDisplayId(16015);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 0.7f);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Skeletal Mage", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    case 18:
    pPlayer->SetDisplayId(16283);
    pPlayer->SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1);
    pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    pCreature->Whisper("You have been Morphed into a Frost Troll", LANG_UNIVERSAL, pPlayer);
    break;


    }
    }

    return true;
    }



    void AddSC_Morpher_Npc()
    {
    Script *newscript;


    newscript = new Script;
    newscript->Name = "Morpher_Npc";
    newscript->pGossipHello = &OnGossipHello;
    newscript->pGossipSelect = &OnGossipSelect;
    newscript->RegisterSelf();
    }

    کاربر مقابل پست 1213 عزیز را پسندیده است:

    Nightprince (09-05-2017)

    Nightprince likes this.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •