سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
logo_forum_header

تبلیغات
×
+
سفارش تبلیغات

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: اسکریپت vip command

  1. #1
    جایزه ها:
    پایان دهنده بحث ها

    شماره عضویت
    8
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    نوشته ها
    256
    نسل
    نسل مورد علاقه
    نژاد
    نژاد  مورد علاقه
    کلاس
     کلاس  مورد علاقه
    سورس
     سورس مورد علاقه
    پسندیده : 110
    مورد پسند : 311 بار در 153 پست
    سیستم عامل و مرورگر:

    اسکریپت vip command

    سلام

    این اسکریپت برای کسانی که VIP میکنند هست.

    کد PHP:

        
    /*******************************************
        *Made By - Ezio                              
        *Edited & Release by - hamed ezio     
        *Errors fixed by - Parranoia               
        *Warnings fixed by - hamed ezio                          
        ****************************************/
         
        #include "ScriptMgr.h"
        #include "ObjectMgr.h"
        #include "MapManager.h"
        #include "Chat.h"
        #include "Common.h"
        #include "ScriptPch.h"
        #include "Language.h"
         
        
    class vipcommands : public CommandScript
        
    {
        public:
            
    vipcommands() : CommandScript("vipcommands") { }
         
            
    ChatCommandGetCommands() const
            {
                static 
    ChatCommand vipCommandTable[] =
         
                {
                    { 
    "mall",       SEC_MODERATOR,     true, &HandleVipMallCommand,         ""NULL },
                    { 
    "duel",           SEC_MODERATOR,     true, &HandleVipMallCommand,         ""NULL },
                    { 
    "queue",          SEC_MODERATOR,     true, &HandleVipMallCommand,         ""NULL },
                    { 
    "changerace",    SEC_MODERATOR,  false, &HandleChangeRaceCommand,             ""NULL },
                    { 
    "changefaction",  SEC_MODERATOR,  false, &HandleChangeFactionCommand,             ""NULL },
                    { 
    "customize",      SEC_MODERATOR,  false, &HandleCustomizeCommand,         ""NULL },
                    { 
    "tele",           SEC_MODERATOR,  false, &HandleTeleCommand,              ""NULL },
         
                    { 
    NULL,             0,                     falseNULL,                                           ""NULL }
                };
                static 
    ChatCommand commandTable[] =
                {
                    { 
    "vip",        SEC_MODERATOR,   trueNULL,      "",  vipCommandTable},
                       { 
    NULL,             0,                  falseNULL,                               ""NULL }
                };
                return 
    commandTable;
            }
         
         
         
        static 
    bool HandleTeleCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
                if (!*
    args)
                    return 
    false;
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
         
                
    // id, or string, or [name] Shift-click form |color|Htele:id|h[name]|h|r
                
    GameTele const* tele handler->extractGameTeleFromLink((char*)args);
         
                if (!
    tele)
                {
                    
    handler->SendSysMessage(LANG_COMMAND_TELE_NOTFOUND);
                    
    handler->SetSentErrorMessage(true);
                    return 
    false;
                }
         
                if (
    me->IsInCombat())
                {
                    
    handler->SendSysMessage(LANG_YOU_IN_COMBAT);
                    
    handler->SetSentErrorMessage(true);
                    return 
    false;
                }
         
                
    MapEntry const* map sMapStore.LookupEntry(tele->mapId);
                if (!
    map || map->IsBattlegroundOrArena())
                {
                    
    handler->SendSysMessage(LANG_CANNOT_TELE_TO_BG);
                    
    handler->SetSentErrorMessage(true);
                    return 
    false;
                }
         
                
    // stop flight if need
                
    if (me->IsInFlight())
                {
                    
    me->GetMotionMaster()->MovementExpired();
                    
    me->CleanupAfterTaxiFlight();
                }
                
    // save only in non-flight case
                
    else
                    
    me->SaveRecallPosition();
         
                
    me->TeleportTo(tele->mapIdtele->position_xtele->position_ytele->position_ztele->orientation);
                return 
    true;
                        }
         
        static 
    bool HandlevipCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
         
                    
    me->Say("vip command?"LANG_UNIVERSAL);
                    return 
    true;
            }
         
        static 
    bool HandleChangeRaceCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
                        
    me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_RACE);
                        
    handler->PSendSysMessage("Relog to change race of your character.");
                return 
    true;
            }
         
        static 
    bool HandleChangeFactionCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
                        
    me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CHANGE_FACTION);
                        
    handler->PSendSysMessage("Relog to change faction of your character.");
                return 
    true;
            }
         
         
        static 
    bool HandleCustomizeCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
                        
    me->SetAtLoginFlag(AT_LOGIN_CUSTOMIZE);
                        
    handler->PSendSysMessage("Relog to customize your character.");
                return 
    true;
            }
         
         
        static 
    bool HandleVipMallCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
         
                if (
    me->IsInCombat())
                {
                    
    handler->SendSysMessage(LANG_YOU_IN_COMBAT);
                    
    handler->SetSentErrorMessage(true);
                    return 
    false;
                }
         
                
    // stop flight if need
                
    if (me->IsInFlight())
                {
                    
    me->GetMotionMaster()->MovementExpired();
                    
    me->CleanupAfterTaxiFlight();
                }
                
    // save only in non-flight case
                
    else
                    
    me->SaveRecallPosition();
         
                        
    me->TeleportTo(0,       23.8378f,       -1588.85f,      195.419f,       4.54306f); // MapId, X, Y, Z, O
                        
    return true;
            }
         
        static 
    bool HandleQueueCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
            
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
                if(
    me->GetArenaTeamId(1) != 0)
                {
                
    me->AddBattlegroundQueueId(BATTLEGROUND_QUEUE_2v2);
            }
                else
                {
                        
    handler->PSendSysMessage("You are not in an Arena Team!");
                }
                return 
    true;
                }
         
        static 
    bool HandleVipDuelCommand(ChatHandlerhandler, const charargs)
            {
         
                
    Playerme handler->GetSession()->GetPlayer();
         
                if (
    me->IsInCombat())
                {
                    
    handler->SendSysMessage(LANG_YOU_IN_COMBAT);
                    
    handler->SetSentErrorMessage(true);
                    return 
    false;
                }
         
                
    // stop flight if need
                
    if (me->IsInFlight())
                {
                    
    me->GetMotionMaster()->MovementExpired();
                    
    me->CleanupAfterTaxiFlight();
                }
                
    // save only in non-flight case
                
    else
                    
    me->SaveRecallPosition();
         
                        
    me->TeleportTo(0,       23.8378f,       -1588.85f,      195.409f,       4.54306f); // MapId, X, Y, Z, O
                        
    return true;
            }
         
               
         
        };
         
        
    void AddSC_vipcommands()
        {
            new 
    vipcommands();
        } 

    کاربر مقابل پست Ezio عزیز را پسندیده است:

    Nightprince (10-28-2014)

    مردم دنیا زمان رو 3 حالت می بینن

    اما ما ایرانیا 4 حالت:

    زمان گذشته ، زمان حال ، زمان آینده ، زمـــان شـــــــاہ.....!!!!

    Hamed.Wower@yahoo.com

  2. # ADS
    سیستم تبلیغات
    تاریخ عضویت
    01/01/2014
    نوشته ها
    پستی ندارد.
     

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •