سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
logo_forum_header

تبلیغات
×
+
سفارش تبلیغات

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
Like Tree1Likes
  • 1 Post By 1213

موضوع: اسکریپت NPC Morpher برای Oregon Core

  1. #1
    دستاورد ها:
    اجتماعیRecommendation First Classبرچسب زن کلاس اولاوردرایو۵۰۰۰۰ امتیاز

    شماره عضویت
    1
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    2,018
    نسل
    نسل مورد علاقه
    نژاد
    نژاد  مورد علاقه
    کلاس
     کلاس  مورد علاقه
    سورس
     سورس مورد علاقه
    پچ
    پچ مورد علاقه
    پسندیده : 666
    مورد پسند : 1,173 بار در 590 پست
    سیستم عامل و مرورگر:

    Post اسکریپت NPC Morpher برای Oregon Core

    اینم یک اسکریپت Morpher برای Oregon Core میباشد


    تنها كاربران عضو مي توانند لينك ها را مشاهده كنند.

    پسورد : تنها كاربران عضو مي توانند لينك ها را مشاهده كنند.

  2. # ADS
    سیستم تبلیغات
    تاریخ عضویت
    01/01/2014
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    پستی ندارد.
     

  3. #2
    دستاورد ها:
    برچسب زن کلاس اول۱۰۰۰ امتیاز1 سال ثبت نام شده استRecommendation Second Class
    جایزه ها:
    استاد برچسب زن

    شماره عضویت
    891
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    194
    نسل
    نسل مورد علاقه
    نژاد
    نژاد  مورد علاقه
    کلاس
     کلاس  مورد علاقه
    سورس
     سورس مورد علاقه
    پچ
    پچ مورد علاقه
    پسندیده : 43
    مورد پسند : 48 بار در 44 پست
    سیستم عامل و مرورگر:
    تست کردم اشتباه بود انگار واسه Trinitycore بود
    یخورده تغییرش دادم :|
     
    /* Downloaded By Yekta-Core -- Edited By : 1213

    */

    #include "ScriptPCH.h"



    bool GossipHello_npc_morpher(Player *player, Creature *_Creature)
    {
    if (player->IsInCombat())
    {
    player->GetSession()->SendNotification(" You are in combat!");
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    return false;
    }

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Broken", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "QueerElf Pirate(Bloodelf)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Gryphon ( NEW )", GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Bloodelf Pirate(Female)", GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Worgen", GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "DeMorph", GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
    player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
    return true;
    }

    bool GossipSelect_npc_morpher(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action )
    {

    switch (action)
    {
    case 1:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->SetDisplayId(25032);
    break;
    case 2:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->SetDisplayId(22474);
    break;
    case 3:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->SetDisplayId(20582);
    break;
    case 4:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->SetDisplayId(25043);
    break;
    case 5:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->SetDisplayId(657);
    break;
    case 6:
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    player->DeMorph();
    break;
    }
    return true;
    }


    void AddSC_Morph_npc()
    {
    Script *newscript;
    newscript = new Script;
    newscript->Name="npc_morpher";
    newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_morpher;
    newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_morpher;
    newscript->RegisterSelf();
    }

    کاربر مقابل پست 1213 عزیز را پسندیده است:

    Nightprince (08-29-2017)

    ویرایش توسط 1213 : 08-29-2017 در ساعت 03:33 PM
    Nightprince likes this.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •